Litt om oss
Artikkel som vises øverst

Trygghet, omsorg og utvikling
... en myk start

I 2010 startet Løvspretten og Ole Brumm familiebarnehage samdrift i Løvsangerveien 28.  Barnehagen holder til i lyse trivelige lokaler (i Brita sitt hus) med egen inngang.

Løvspretten fam. bhg. har eksistert siden 2001 og Ole Brumm har drevet siden 2004. Barnehagene eies og drives av Brita Bæck og Yvonne Nygård Tveitan. Vi er et stabilt personale, og har tilsammen 8 barn i alderen 0-3 år. Åpningstid: 07:30 - 16:30.

Vi har en hjemmekoselig atmosfære med vekt på trygghet, omsorg, egenutvikling og sosial kompetanse.

Barnehagen oppfyller kravet til pedagogisk veiledning.

Vi har musikk som satsningsområde. Musikkpedagog Unn Roaldsøy, som driver Skala musikkskole, kommer hit hver 14. dag. Da har vi musikkstund med forskjellige instrumenter.

Vi disponerer en stor og fin lekeplass med masse leker.

Vi har to firemannsvogner som vi bruker for å komme oss ut på tur, både korte og lange. Nærmiljøet blir flittig brukt. Om høsten høster vi epler fra epletreet i hagen. På lekeplassen har vi eget morelltre.

Vi har mulighet for soving både inne og ute. Barna har med egen vogn eller reiseseng. Fødselsdagene blir feiret med sang, krone og flagg. Foreldrene tar med noe godt til barna hvis ønskelig.

I samarbeid med vår pedagog sender vi ut små ukesglimt til foreldrene. Noen bilder og litt info om livet i barnehagen.

I tillegg får alle tilgang til et barnehagealbum der vi legger ut mange bilder en gang i måneden. Foreldrene logger seg inn med brukernavn og passord.

Ledige plasser

Trenger du barnehageplass? Vi har ledige plasser. Kontakt Brita eller Yvonne :)

Årsplan 2023 - 2024

Klikk her for å se årsplanen for 2023 - 2024

Her holder vi til - se kart

Klikk på kartet for å få det større

Det er 2 minutts gange til Trolldalen bussholdeplass

Søke plass i barnehagen

Legg inn søknad via barnehageportalen til Frogn kommune

Vedtekter

Klikk her for å lese vedtektene.

Photo station